Resfeber

Sådärja. Nu är buren tömd, tjejerna ute och leker och väskorna packade. Nu får det bära eller brista – idag blire semester! 🙂

Med i bagaget finns givetvis en stycke klicker och en massa skalade solrosfrön. Här ska aktiveras, lekas och tränas :). Lite hund, katt, släkt och barn-tillvänjning tillkommer som ett paket på posten! Perfa med lite miljöträning 🙂

Utöver det – Snart sista dagen att anmäla till Stora Vår (SRS). Samma helg är det 30-årsfirande med SSV med föreläsningar på lördagen och utställning på söndagen.

Nu, lite pill med blommorna, en sista dusch i civilisationen och then OFF I GO! Med eller utan kumpanos.

4 svar

  1. Ska du på Stora Pet, eller blir det SSV? Danne satsade hårt på att få oss att skippa Stora Pet till förmån för SSV. Jag tvekar faktiskt i mitt val. Är inte medlem i SSV än men det är knappast något som hindrar mig, lätt fixat.

    Vart semestrar ni?

    • Jag har inte hunnit anmäla till Stora Vår (eller råd tror jag, blir ju dyrt med resa etc). Men jag tänkte komma på SSV ist. Hur valde du att göra?

  2. Hej hej!
    Blev din semester bra? 🙂

    Vad roligt att ni kommenterar utställningarna! Jag ska till SSV´s och hämta en bebis och förhoppningsvis träffa massor med trevliga människor! Blir mitt första besök på utställning och det ska bli riktigt skoj! 🙂

    Vi syns kanske!
    //nea

    • Skoj skoj! Var du där? Vad tyckte du? Jag var lite förvirrad över allt folk, så jag vet inte om vi sågs ;).
      Var det en Palm-bebis?

Lämna en kommentar