Lycka

Jag är sjukt glad! 😀
När jag mös med Mamiya igårkväll upptäckte jag att ”knölen” minskat i storlek. WTF tänkte jag och började undersöka det hela lite närmre. Tumörer minskar ju inte i storlek!
Har fått höra lite olika knöl-berättelser (infektion som läker själv, vätskeansamling, lipom som absorberas etc.), vilket fått mig att ta beslutet att avvakta. Då Mamiya inte verkar sjuk i övrigt (beteende, viktminskning, ruffig päls, matta/överglansiga ögon etc.) så känner jag mig ganska trygg i mitt beslut.

Underbara gosiga Mamiya, varför skrämmer du mig så?!! 😉

3 svar

  1. svarar här… Ja de va soffproppningen haha, men min pojkvän va arg i början när dom hade tagit sönder soffa men vi ska ändå få en ny snart så bryr oss inte så mkt längre 😀

  2. Hejsan!
    Jag har en av dina råttor ifrån firefly kullen här hemma och är nyfiken på mer information om den kullen. Det enda jag hittar när jag söker är denna bloggen, så därför provar jag att skriva här till dig.

    Tack på förhand!

  3. Råttor är små elaka jävlar som gärna skräms!

Lämna en kommentar