Dagens Kicki

Nu går det undan :). Ännu en ”dagens bild” från Kickis fotodagbok. Denna gången är det hennes Leica (ja, hon har också en Leica som dock ser helt annorlunda ut än min Leica).

Leica

Leica

Tidigare ”Dagens bild” från Kicki hittas HÄR.

6 svar

  1. Hej hej!
    Vilken fin sida du har här..och vilka fina råttor sen! 🙂 Underbara!

    Jag är på jakt efter två små råttbebisar. Vet du någon som har några?
    Ska på uppfödarträff i Hörby på onsdag men slänger ut lite krokar här och var och håller tummarna stenhårt!
    Mejla mig gärna! 🙂

    Vänliga hälsningar
    Nea

    • Tack för att du gillar tjejernas blogg! 😀
      Jag skickar ett mail om jag hör om ungar. Jag vet att Palm väntar en kull (har fått?). Skickar mer info via mail. Ha det så kul på onsdag. Får se om jag dyker upp 😀

  2. Sv: Bara vatten, jag lovar! Men sådär är det alltid här hemma. Tror råttorna glömmer bort att dricka, sen när dom hör att någon annan dricker så slår det liksom till ”Ah just det! Jag är ju törstig jag med!” så springer alla dit och ska dricka på en gång. Inte ovanligt att hela flocken, på sex pojkar, står där och ska dricka samtidigt. 🙂

  3. Sådärja, en wordpress bidde det: http://r8pojkarna.blogspot.com/

    • men…men… näääe.. det var väl inte wordpress? Snarare blogger/blogspot?
      *rekommenderar wordpress varmt 🙂 *

  4. Menade blogspot, givetvis!

Lämna en kommentar